WTC Komuna

nedjelja, 04.11.2007.

Dva svijeta

I uskoro ćemo, taj dan doći mora,
uputiti molbe upravi zatvora -

da nas liše straha, slobode i zime
i na robiju tešku da nas prime!

A kad nas u lance bace i povežu,
neka svijet izgubi sramnu ravnotežu!

I od dva svijeta svijet ovaj čine,
nek` svijet robijaša bude svijet večine!

A čuvari nek` nas, iz straha il` srama,
jedne noći mole da budu sa nama!

Matija Becković

Lažne mi puteve

Lažne mi puteve pod noge poturaju.
Lažne mi riječi u usta guraju.
Pun mi je život, laži pune uši.
Do grla u strašnoj laži što me guši.

Sve što je moje lažni prizvuk ima.
Sve što je moje kao da je od dima.
Laž je podržana lažnim svjedocima.
I istina nigdje nikog ne zanima.

Kako da izdvojim laž iz tog što dišem.
Kako da ne lažem u tome što pišem.
Kad me lažima kao pticu pune:
Kao i druge laži moja glava trune.

Matija Becković

- 18:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #