WTC Komuna

nedjelja, 23.12.2007.

Potrošaćka groznica




Mašina za kupovanje


Sada si moj veliki svijete
Jer ja sam spoznao Boga
Sve je vrhunske kvalitete
Sve je unutar kataloga

Moram nešto lijepi naručiti
Pun entuzijazma ću platiti
Namjenu nisam uspio dokučiti
No s godinama ću je već shvatiti

Mašina sam za kupovanje
Jedinstvena za rukovanje
Kakvoga me želite - birajte
Ponudom me svojom kreirajte

Naručujem po redu, dosljedno
Produžujem popis dugi
Želim biti nešto posebno
Pa kupujem sve što i drugi

Očajnički želim sebe naći
U oceanu ponude se otapaju
U gomili se proizvoda ne uspjevam snaći
S amorfnom se masom kupaca stapam

U ogledalu se više ne nalazim
Pa palim televiziju
Tu se već lakše pronalazim
Upijam životnu viziju

Mašina sam za kupovanje
Jedinstvena za rukovanje
Kakvoga me želite - birajte
Ponudom me svojom kreirajte

TV mi pokazuje kakav je trend
Moj život to je moda
Čarobni jastuk, MTV banda
Meni sve može da se proda

Mašina sam za kupovanje
Jedinstvena za rukovanje
Kakvoga me želite - birajte
Ponudom me svojom kreirajte

By:D.Inđić


- 21:02 - Komentari (19) - Isprintaj - #